Υπάρχει Ελευθερία του Λόγου Στο Ίντερνετ ή Είναι ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ?!
Στήριξε το κανάλι του PCsteps, αγοράζοντας το merch μας, και όχι μόνο: pcsteps.shop/
Κάνε συμμετοχή στο κανάλι μας, από 1,99 ευρώ το μήνα www.pcsteps.gr/member για να μπεις στον αποκλειστικό Discord Server του PCsteps για τα μέλη: www.pcsteps.gr/discord
00:00 Εισαγωγή
02:18 Disclaimer
02:57 Το βίντεο του σκανδάλου
11:25 Το "θετικό" κλίμα
12:50 Τι σημαίνει η "ελευθερία του λόγου"
14:28 Εξύβριση
19:32 Δυσφήμιση και συκοφαντική δυσφήμιση
22:15 Οικονομικές αποζημιώσεις
22:58 Άλλες περιπτώσεις
---
Πολλοί χρήστες θεωρούν την ελευθερία του λόγου ως μία από τις σημαντικότερες προϋποθέσεις της δημοκρατίας. Όμως, η ελευθερία του λόγου λειτουργεί αποκλειστικά υπό όρους. Δεν το λέμε εμείς, το λέει το ίδιο το Σύνταγμα της Ελλάδος.
Δείτε τι ισχύει, και γιατί πρέπει να είστε προσεκτικοί με το τι λέτε και τι γράφετε, ειδικά στο ίντερνετ, αλλιώς ρεαλιστικά μπορείτε να μπλέξετε και να έχετε νομικές επιπτώσεις, τόσο ποινικές όσο και αστικές.
---
To "Θετικό" κλίμα για την εταιρεία:
facebook.com/PCsteps.gr/posts/4029379527073584
grworld.infoUgwBvgtDct1tp9or3bl4AaABCQ
facebook.com/PCsteps.gr/posts/4034331889911681
---
Το Σύνταγμα της Ελλάδος στην ιστοσελίδα της Βουλής των Ελλήνων.
www.hellenicparliament.gr/Vouli-ton-Ellinon/To-Politevma/Syntagma/article-14/
Το ΦΕΚ με τη νεότερη αναθεωρημένη έκδοση του Συντάγματος
www.hellenicparliament.gr/UserFiles/f3c70a23-7696-49db-9148-f24dce6a27c8/FEK%20211-A-24-12-2019%20NEO%20SYNTAGMA.pdf
Η ιστοσελίδα του Εθνικού Τυπογραφείου, απ' όπου μπορείτε να κατεβάσετε οποιοδήποτε ΦΕΚ σε μορφή PDF: www.et.gr/index.php/anazitisi-fek
---
www.pcsteps.gr/unblock
Δες πώς να ξεμπλοκάρεις το Gamato TV, το Tainies Online, το Piratebay, και όλες τις άλλες σελίδες για ταινίες και υπότιτλους που μπλοκάρουν οι πάροχοι στην Ελλάδα.
www.pcsteps.gr/pigogo-dwrean - Επιστροφή χρημάτων σε κάθε σου online αγορά από 450+ επώνυμα ηλεκτρονικά καταστήματα σε όλη την Ελλάδα, με μία δωρεάν εγγραφή!
Μοιράσου το βίντεο με τους φίλους σου, και κάνε τις αγορές σου από τους παρακάτω συνδέσμους:
www.pcsteps.gr/e-shop-gr
www.pcsteps.gr/e-lenovo.gr
www.pcsteps.gr/mediamarkt-pc
www.pcsteps.gr/public-gr
Για την πλήρη προστασία όλων των συσκευών με Windows, Android, iOS, και MacOS, το PCsteps εμπιστεύεται, χρησιμοποιεί, και προτείνει τα προϊόντα ασφαλείας της Bitdefender.
Μάλιστα, μπορείς σε αποκλειστικότητα να δοκιμάσεις το Bitdefender Internet Security δωρεάν για 90 ημέρες.
www.pcsteps.gr/Bitdefender-internet-security
Αν προτιμάς τις αγορές συσκευών από Κίνα, για να πετύχεις σημαντικά καλύτερες τιμές, συνεργαζόμαστε με τρία από τα μεγαλύτερα διεθνή e-shop:
Banggood: www.banggood.com/Wholesale-Smartphones-c-1567.html?Phone&Klaus&p=P001124199698201604V&bid=32514&
Gearbest: gr.gearbest.com/?lkid=19414922
Geekbuying: shrsl.com/1el1o
...καθώς και με τα marketplaces Ebay και AliExpress.
Ebay: rover.ebay.com/rover/1/711-53200-19255-0/1?icep_ff3=1&pub=5575120806&toolid=10001&campid=5337669830&customid=&ipn=psmain&icep_vectorid=229466&kwid=902099&mtid=824&kw=lg
www.pcsteps.gr/aliexpress
Music:
ANGL - To The Moon and Back
grworld.info/fund/l5OGjZS7a4Jsu4I/b-nteo
Περιμένετε Turbo-X UPS review την επόμενη βδομάδα και θα καταλάβετε τι παίζει. Πραγματικά ΔΕΝ το περίμενα αυτό που είδα και μέτρησα. Μου την σπάει επίσης πολύ όταν ένα brand τα βάζει με τα media!
Turbo-x ούτε mousepad, θα σου χαλάσει το ποντίκι χαχαχαχα
@Mr Chris Aπορω ακομα ποιοι ηλιθιοι αγοραζουν ακομα και USB απο τον κλεφτη Γεραρδο... Η γαλερα του Πλαισιου πρεπει να κλεισει...Ειλικρινα...
@Hardware Busters xaxaxaxaxaxa. Θα σε υπαρσπιστούμε εμείς. Θα γυρίσουμε video κατα τα οποία χρειάζεται στολή πυροτεχνουργού για τεστ στο τροφοδοτικό. χαχαχα
Δεν επιθυμώ να μακρηγορήσω.. αιτιολογώντας για πιο λόγο τα Πλαίσιο είναι απαράδεκτα, είτε αφορά την ποιότητα των ηλε-προϊόντων, είτε αφορά την συμπεριφορά των υπαλλήλων. Άλλωστε δεν είμαι ειδικός.. όμως «πλήρωσα και έμαθα» (μονιτορ - η samsung μου το αντικατέστησε με άλλο ολίγον τι προβληματικό ). Συνήθως ασκώ embargo σε μια αλυσίδα καταστημάτων (οριστικά και αμετάκλητα), εφόσον έστω σε ένα κατάστημα συμβεί οτιδήποτε αρνητικό / τοξικό.
@Hardware Busters Στους καιρούς των κορωνών , δέον οπως τηρούνται οι αποστάσεις . Γι αυτό φροντίζουν οι τουρμπίνες και οι χωροφύλακες . Είμεθα εν αναμονή στους δέκτες μας . Τεστ από απόσταση , λέμε .
ποιος αγοράζει "ελληνικά" laptop ρε παιδιά;
9:33 συγγνώμη αλλά όταν παίζεις με φτηνά προϊόντα, εσύ μόνος σου υπονομεύεις την εταιρεία σου. αμα παίρνουν τα UPS φωτιά... τρέχα γύρευε. κοροϊδεύουν πελάτες. Εγώ προτιμώ να αγοράζω από το e-shop παρά από το πλαίσιο.
Άρα, είσαι κατά της εξιβρυσης, όχι της ελευθερίας του λόγου γενικά. Υπάρχει διαφορά και μάλιστα τεράστια...
Το Πλαίσιο ασχολείται με τον Κυριτση?? πω τι κάνει η καραντίνα ....χαζεύει ο κόσμος .....
Γιατι σβηστηκε το σχολιο μου;
σπουδαζω νομικη κ δίνω αύριο εφαρμογές δημοσίου (σύνθετο μάθημα π περιλαμβάνει συνταγματικό κ ατομικα/κοινωνικα δικαιωματα) κ βλεπω αυτο το υπεργαματο βιντεο γ επαναληψη :Ρ
τελικα ηθελα να ξερα μαστιγωνεις τους υπαλληλους σου για τα θεματα η οχι??? το πολυ πολυ να βγει ετυμηγορια απο το δικαστηριο καθε φορα που θα αναφερω το ονομα σου να σου πληρωνω 1500 ευρω...( βλεπε Πανουσης - Νταλαρας) χαχα
Άρα ρε φιλτατε Κυρίτση το moral of the story που λεν και στο χωριό μου είναι οτι επένδυσε σε ενα καλο δικηγόρο και πρόσεχε με τι κουμασια μπορούν να σου τύχουν
πάντως βρέθηκαν και 91 άτομα (μέχρι στιγμής) που δεν τους άρεσε το βίντεο... κάπου πάει το μυαλό μου οτι εργάζονται, αλλά δεν είμαι σίγουρος..
Άραγε να έχει τέτοια βίντεο και για τους 91 (μέχρι στιγμής) που δεν τους άρεσε;
Η συγκεκριμένη εταιρεία από παλιά, σχεδόν από την αρχή της είναι συνώνυμη με την απαράδεκτη ποιότητα και την ανύπαρκτη υποστήριξη. Πάμπολλα περιστατικά φίλων οι οποίοι αγόρασαν πανάκριβα laptops και σε 1 βδομάδα είχαν απίστευτα προβλήματα! Εξάλλου όσες εταιρείες πλασάρουν τα κινεζικά προϊόντα τους ως ελληνικά είναι απαράδεκτες!
Καλημέρα. Αν σου χρειαστεί είμαι στην διάθεσή σου έχοντας παρέα μου 1 καμένο λαπ-τοπ τους και ένα επίσης καμένο UPS τους. Αν δε, θεωρήσεις ότι θα χρειαστούν και περισσότερα από αυτά τα 2, εκτιμώ πως (δυστυχώς) θα βρω και επιπλέον προϊόντα τους, στον φιλικό μου κύκλο. Μπορεί κάποτε να λογοφέραμε όταν σήκωσες το "kodi για ηλίθιους" αλλά αυτό δεν καθιστά την Δικαιοσύνη τμήμα προσωπικών αντιπαραθέσεων. Έστω και έντονων. Καλημέρα και μη μασάς. Εκ πείρας στο λέω μιας και είχα σωρεία τέτοιων θεμάτων (δήθεν συκοφαντικών δυσφημίσεων) με τον εργοδότη μου, που τις έχασε όλες.
στηρίζω αυτο το κανάλι για αυτόν τον αγώνα που κάνει
Χανεις το χρονο σου για τους ρεζιληδες οσο υπαρχουν προβατα θα εχουν κ αυτοι δουλεια οσο ποιοο πολλα προβατα τοσο ποιο πολυ κερδος θα εχουν αυτοι οι πλαισιαδες παμπλικαδες κλπ κλπ
Οι θρυλικές παντόφλες πρώτη μούρη
Έκλαψα με την μίμηση της κυρίας
Τα 85 dislikes είναι από στελέχη του πλαισίου;
Πολύ ωραίο βίντεο! Τα νομικά δε τα γνωρίζουμε... και εν τέλη θα έπρεπε!!! Θα θελα να αναφέρεις και αυτό το "ποινή φυλάκισης" τί θα πεί ακριβώς. Όταν το ακούει κάποιος και δεν γνωρίζει, ανατριχιάζει!!! Αν μπλέξεις με κάποιο δικαστήριο, όλα αυτά μεταφράζονται σχετικά χαζά και απλά σε μια λέξη, ΛΕΦΤΑ! Πολλά λεφτά για δικηγόρους, σύστημα και ποινές... Με ποινή κάθειρξης πάει κάποιος στην ψηρού (και πάλι παίζεται...)
Νομίζω δεν πρέπει να μπερδευουμε την ελευθερία του λόγου με την ατιμωρησία και την συνέπεια των ευθυνών αυτών που λέμε και γράφουμε. Θέλω να πω ότι πριν δημοσιευτεί ένα άρθρο σε μία εφημερίδα ή ένα σάιτ δεν ελέγχεται από κάποια νομική επιτροπή του κράτους για να κρίνει- λογοκρίνει. Νομίζω δηλαδή ότι αυτό που προστατεύει το σύνταγμα είναι ότι πάντα θα λέω αυτό που θέλω και αν στη συνέχεια κρίνεται παράνομο θα υποστω τις οποίες συνέπειες. Τέλος δεν κάνω λάθος δεν μπορούμε να έχουμε νομικές συνέπειες για κάτι που γραψαμε στο παρελθόν καθώς υπάρχει και χρονικό διάστημα πέραν του οποίου τα αδικήματα παραγράφονται.
Χαχαχα το τέλος του βίντεο πάντα πρέπει να είναι το ποιο γαμάτο. Αν δεν σου άρεσε το βίντεο κανεις έρωτα με κατσίκες μέσα σε εκκλησία;
Σιγα ρε μλκες αλοι σαπιζοντε στα μπουνιδια και αααμα πανε σε δικαστηρια το πολυ πολυ να παρει καμια αποζημίωση οπιος της εφαγε
προιοντα νιτρο-χ στο πλαισιο του κερδους. τα χες πει απο καιρο..
Αξιολογο οπως η πλειοψηφια των προσπαθειων σας!
Υπάρχει κάποια διαφορά αν αναφέρει κανείς "η γνώμη μου είναι ότι ο τάδε είναι ηλίθιος" αντί για " ο τάδε είναι ηλίθιος" ?
@Konstantinos Pol Ρε συ, μου φαίνεται ότι μπερδεύεις τη ελευθερίαν του λόγου με την ελευθερία του να λεμε ψέματα. Η ελευθερία του λόγου είναι η ελευθερία σου να λες την άποψη σου περί πολιτικής, κοινωνίας, θεσμών, συνανθρώπων κλπ. Η ελευθερία του να λες ψέματα είναι να μπορεί ο καταστηματάρχης να βάζει ταμπέλες με ψέματα και να βάλουν τις ανάλογες τιμές. Ψέματα είναι να σου λέει ένας μηχανικός το ένα πράγμα και να σου προσφέρει κάτι άλλο. Ψέματα είναι ένας επιστήμονας να παραπληροφορεί το κοινό για ιδίο όφελος. Η συκοφαντική δυσφήμιση είναι όντως κάπως περίεργο θέμα και είναι λίγο αμφιλεγόμενο. Αλλά! Αν το υποτιθέμενο θύμα καταφέρει να αποδείξει με ικανοποιητικά στοιχεία ότι ο συκοφάντης με τα λόγια όντως του προκάλεσε οικονομική ζημια, τότε πιστεύω πως δίκαια το θύμα μπορεί να διεκδικήσει αποζημίωση. Επαναλαμβάνω! ΑΝ το θύμα μπορέσει να παρουσιάσει αποδείξεις τότε έχει βάση η απαίτηση αποζημίωσης. Καταλαβαίνω τι λες περί κοινού, και για αυτό το λόγο η παραπάνω απόδειξή είναι γενικά δύσκολη. Αλλά αν όντως έτσι έγινε και υπάρχουν ικανοποιητικές αποδείξεις τότε γιατί όχι;
@Δημήτρης Μπαλφούσιας Ωραία ανάλυση! Με ένα παράδειγμα, το φανταστικό σενάριο που προσπαθώ εγώ να παρουσιάσω είναι το εξής: Να συμφωνήσουμε ότι όποιος θέλει μπορεί να λέει ό,τι θέλει, είτε αυτό είναι αλήθεια είτε ψέματα. Παράλληλα θα γνωρίζουμε ότι τα λόγια οποιουδήποτε μπορεί να είναι αναληθή, οπότε θα καλούμαστε να τον/την εμπιστευτούμε και ενδεχομένως πριν το κάνουμε αυτό να διασταυρώσουμε τις εκάστοτε πληροφορίες. Αν μαζικά εμπιστευθούμε μια ψευδή συκοφαντική δυσφήμιση σαν πλήθος, τότε λυπάμαι... κυρίως για την έλλειψη της κριτικής μας ικανότητας, αλλά και για τον άνθρωπο που συκοφαντήθηκε. Για εμένα το αστείο της υπόθεσης είναι πως αυτο το ανέφικτο και φαινομενικά χαοτικό σενάριο στην ουσία υπάρχει στην σημερινή μας κοινωνία πίσω από τη μάσκα νόμων και κανόνων που δεν εφαρμόζονται επαρκώς. Εντάξει λοιπόν, είπα πως δεν θα έστελνα άλλο και το αθέτησα. Ώρα να το τηρήσω! :D
@Konstantinos Pol Από τη μια καταλαβαίνω τι θες να πεις, από την άλλη όμως μου φαίνεται πως μπερδεύεις την ελευθερία του λόγου με την διάδοση ψευδών στοιχείων/γεγονότων/ ειδήσεων ειδικά όταν αυτό γίνεται με δόλο. Πάρε πχ το PC steps ωραία; Της προάλλες έβγαλε ένα βίντεο για το Πλαίσιο, το οποίο ήταν ωραίο και ενημερωτικό. Μάθαμε ότι οι δήθεν ελληνικοί υπολογιστές ήταν στην ουσία φτιαγμένοι στη Κίνα από αμφίβολης ποιότητας υλικά, ειδικά τα τροφοδοτικά. Στην περίπτωση αυτή και το Πλαίσιο να κινηθεί νομικά κατά πάσα πιθανότητα θα χάσει γιατί ο Κυρίτσης είχε δίκιο. Αν από την άλλη το Πλαίσιο όντως έφτιαχνε τους υπολογιστές Ελλάδα με κορυφαία τροφοδοτικά και ο Κυρίτσης έλεγε ότι φτιάχνονταν Κίνα τότε το Πλαίσιο θα είχε κάθε δικαίωμα να κινηθεί νομικά και να ενδεχομένως να κερδίσει την υπόθεση. Γιατί έλεγε ψέματα, και πως όντως επηρεάστηκε αρνητικά μεγάλη μερίδα του καταναλωτικού κοινού γιατί κακά τα ψέματα πολύ εδώ τον εμπιστευόμαστε. Στο σημείο αυτό να σημειωθεί πως δε θα σε κυνηγήσει το κράτος για συκοφαντική δυσφήμιση, αλλά το άτομο που πιστεύει πως το έχεις βλάψει, και πως αυτό το άτομο πρέπει να παρουσιάσει ικανοποιητικά στοιχεία πως όντως η δυσφήμιση του έφερε ζημιά. Αν δε καταφέρει να το αποδείξει που είναι γενικά δύσκολο γιατί όπως λες κι εσύ το κοινό είναι συνήθως αρκετά καλά ενημερωμένο,τότε χάνει την υπόθεση. Ή πάρε για παράδειγμα των διατροφικών ταμπελών ή των περιεχομένων ενός κουτιού δεν μπορούν να γράψουν ψέματα τύπου αναληθή στοιχεία για τα περιεχόμενά. Γιατί ακριβώς εγωσα καταναλωτής τα εμπιστεύομαι πριν πάρω την απόφαση μου. Οπότε που θέλω να καταλήξω, είναι πως τα ψέματα αν αποδειχθεί ότι επηρεάσουν την γνώμη του κοινού τότε καλά κάνουν και είναι παράνομα. Η ελευθερία του λόγου και του τύπου από την άλλη είναι η ελευθερία να πεις την γνώμη σου και την άποψη σου χωρίς να φοβάσαι ότι θα σε βάλουν φυλακή για τα λεγόμενα σου, εκτός βέβαια κι αν αποδειχθεί κάπως πως με αυτά που είπες προκαλέσες βία, αλλά αυτό είναι άλλο θέμα. Στην ελευθερία του λόγου έχεις δικαίωμα να πεις την γνώμη σου ή την ερμηνεία σου επί κάποιων γεγονότων κι όχι να λες εν γνώσει σου ψέματα για προσωπικό κέρδος.
@Δημήτρης Μπαλφούσιας Καταλαβαίνω πως αυτό που σκέφτομαι είναι πρακτικά ανέφικτο στην κοινωνία όπως τη γνωρίζουμε σήμερα, απλώς προσπαθώ να παραθέσω μια σκέψη που με προβληματίζει: Αισθάνομαι δηλαδή ότι υποτιμούμε την κριτική ικανότητα των ανθρώπων "προστατεύοντάς τους" από το ψέμα. "ὁ ἔχων ὦτα ἀκουέτω." Ματ 13:9δηλαδή αυτός που έχει αυτιά ας ακούει (και ας κρίνει). Όσο για το αν κάποιοι από αυτούς που αναφέρεις μπορουν να λένε ψέματα χωρίς να έχουν επίπτωση (πολιτικοί, επιχειρηματίες κλπ), αισθάνομαι πως αυτό συμβαίνει. Βέβαια το ότι συμβαίνει δεν έχει να κάνει με το τι λέει ο κανονισμός/νόμος, αλλά με το ότι ο νόμος καταπατείται. Ίσως αρκεί τώρα με τις αόριστες σκέψεις και τα ρητορικά ερωτήματα. :D
@Konstantinos Pol Δε συμφωνώ, δεν είναι η προστασία "της μάζας", είναι ότι δεν πρέπει κάποιοι επιτήδειοι να εκμεταλλεύονται την δύναμη τους και να διαδίδουν ψέματα. Πιστεύεις, ότι γιατροί, πολιτικοί, επιστήμονες, δημοσιογράφοι, επιχειρηματίες και κάθε λογής σελεμπριτις να μπορούν να λένε ψέματα χωρίς καμιά επίπτωση; Δε νομίζω. Κι εν πάση περιπτώσει, το δικαστήριο και η αστυνομική έρευνα θα αποφασίσει αν τα λόγια κάποιου όντως προκάλεσε βλάβη.
Ήταν εντός του... Πλαισίου του Ελλαδιστάν...
Οι υπολογιστές της συγκεκριμένης εταιρίας είναι για τον τρούλο καβάλα... Όπως και κάποια άλλα αναλώσιμα της συγκεκριμένης που έχουν σχέση με εργασία!!! Είχα πάρει κάποια φωτογραφικά χαρτιά και παραλίγο να χαλάσει ο εκτυπωτής!!!
Κυρίτση, η δικαιοσύνη στην Ελλάδα είναι όπως ο ιστός της αράχνης. Πιάνει μόνο τα μικρά έντομα. Τα μεγάλα κόβουν τον ιστό!
Άγγελε πολύ ωραίο το αυτοκίνητο αλλά το κάδρο έχει πολύ μικρό πλαίσιο .. βάλε ένα νότσ τουλάχιστον
Παιδια προσφατα ειδα ενα ντοκιμαντερ στο netflix που λεγεται "high score,η χρυση εποχη του gaming"....Πολυ ενδιαφερον(στο πρωτο επεισοδιο) σε σχεση με το πως ενας κολλοσος αντιμετωπισε μια δικαστικη διαμαχη και πώς τελικα με ενα συμβιβασμο (μαζι με την ευφυια καποιων ανθρωπων) μπορεις να κερδισεις περισσοτερα απο μια αγωγη καποιων εκατομμυριων...Δεν ειναι τελειως σχετικο με το βιντεο(μου το θυμισε ομως για καποιο λογο) αλλα νομιζω ειναι πολυ ενδιαφερον.
Βρίστε με κάποιος...να δώ κάτι
λογικα τα 73 dislikes ειναι απο associates του plaisio.
Μπράβο.
πολυ καλη ενημερωση, ολα μια χαρα. εχω ομως μια απορια: εκει που λες πως θα μας εντοπισουν βασει το IP του υπολογιστη, δεν ειναι λιγο περιεργο πως τουλαχιστον στα δικα μου μηχανηματα που ειχα κατα καιρους, το IP εντοπιζεται σε αποσταση 25 χιλιομετρων απο την περιοχη που πραγματικα βρισκομαι?
Δεν θα εντοπίσουν τη διεύθυνση σου google-άροντας την IP. Τα στοιχεία σου θα τα πάρουν από τον πάροχο.
Άντε ρε Κυρίτση....επιτέλους κάποιος έπρεπε να τα πει Καλημερα
Μια φορά είπα να κάνω έρωτα με κατσίκα μέσα σε εκκλησία και με πήραν σε βίντεο...μια χαρά έκανα ότι έκανα στο δωμάτιο μου ...
"αν του πεις κατι για το Χριστο ή την παναγία του" 😂😂😂
Σκάω Plaisio πριν κάτι χρόνια να αγοράσω High End μητρική και μου λέει ο πιτσιρικάς "καλή είναι αλλά έχω την ίδια σε Turbo-X με τα μισά λεφτά". Με άκουσαν 5 τετράγωνα πιο κάτω από τα γέλια.
Τα πράγματα είναι πολύ σοβαρά! Οι παντόφλες ξαποσταίνουν, έτοιμες για πόλεμο!
Καλά τά λες....
Είσαι κούκλος κούκλος κούκλος και η pc steps to idio ily keep posting shit about plaisio it harms my dads it company that sells HP . And even this comment might seem sarcastic it is not. Keep sharing knowledge
Όποιος ξέρει το 9gag, τον λυπάμαι και θα του δώσω μια αγκαλιά.(no homo).
Κάτσε ρε Κυρίτση, σου λέω... από που κι ως που θεωρείς αυτομάτως αρμόδια την ελληνική δικαιοσύνη για οτιδήποτε γράφεται στο ίντερνετ; Εμένα μου αρέσει να βρίζω όταν κάνω ταξίδια εκτός Ευρώπης ας πουμε...
Ναι πολύ σωστά.. αλλά από πιο κατάστημα θα μπορούσα να έχω υποστήριξη για τα windows πχ; (αυθεντικά εννοείτε) .........
Βρε βλάχοι.. αν πριν πίστευα ότι δεν αξίζει μια η εταιρία σας τώρα με χάσατε από πελάτη 100%.. βλάχοι ΕΕ τσοπάνηδες
Ναι, αλλά μπορώ να βρίσω ελεύθερα και ανώνυμα αν χρησιμοποιώ vpn?
Κυρίτση , θα σε κάνει το Turbo-x να πάρεις
Δυστυχώς η κουβέντα για την ελευθερία λόγου είναι μεγάλη. Προσωπικά δεν θεωρώ ότι υπάρχει στο βαθμό που θα έπρεπε. Αν ο περιορισμός αφορούσε μόνο στην εξύβριση ή τις ψευδείς ειδήσεις θα ήτανε καλά. Όμως υπάρχουν και περιπτώσεις που βάσει του νόμου μπορείς να μπλέξεις ακόμα και απλά εκφράζοντας την άποψή σου, αν αυτή η άποψη θίγει την εξουσία ή τα πιστεύω ή τα συμφέροντα κάποιων ισχυρών. Το γεγονός ότι κανείς δεν θα δώσει σημασία αν για παράδειγμα πω ότι διαφωνώ με την "Χ" τακτική της κυβέρνησης, και άρα ούτε ποτέ θα με ενοχλήσει κανείς, δεν αναιρεί το ότι νομικά δεν έχω το δικαίωμα να πω την άποψή μου. Αν είχα αρκετή επιρροή ώστε να γίνω επικίνδυνος για την εξουσία ή για το πολίτευμα, τότε η ψευδαίσθηση της ελευθερίας να πω τη γνώμη μου θα πήγαινε περίπατο, άσχετα αν η γνώμη μου δεν περιείχε ούτε εξύβριση ούτε διασπορά ψευδών ειδήσεων.
για τα προιοντα της σειρας νομιζω οτι οι περισσοτεροι ξερουν την ποιοτητα. Αυτο που εχω να προσθεσω ειναι η στρατηγικη με τα email προωθησης προιοντων εαν πατησεις οτι δεν θελω να λαμβανω email σου στελνει αλλος εκπροσωπος και εαν ξεγραφτεις παιρνει σειρα ο επομενος....
Aπορω ακομα ποιοι ηλιθιοι αγοραζουν ακομα και USB απο τον κλεφτη Γεραρδο... Η γαλερα του Πλαισιου πρεπει να κλεισει...Ειλικρινα...
Cringara άσχημα που θυμήθηκα τη Nastasia της Digital Minds στο ΚTS Reloaded. 😡🤬 Κανένας άλλος;;;
O CEO HAHAHAHAHAH
Τρομερη ιδεα το Πλαισιο! 🤣 Για τον νομο Πλαισιο της Κεραμεως μιλαω ρε GRworld, μην κανετε ετσι! 🤣🤣🤣
συνεχίστε να τους κατουράτε κ.Κυρίτση, την χρειαζόμαστε τη σωστή ενημέρωση του καναλιού σας ! :-)
Δεν χρειάζεται να τα βάζεις σε βίντεο. Οποιοδήποτε τεχνικό να ρωτήσει o κόσμος, θα του πει την αξία τέτοιων συσκευών, γιατί ξέρει και τον εξωτερικό , αλλά και τον εσωτερικό τους κόσμο. :-D
Δεν υπάρχει ελευθερία του λόγου. Θα πω το εξής απλά : "If they can silence the President of the US , just imagine what they can do to you"
Το πρόβλημα με τον ελληνικό νόμο είναι ότι δεν συγχρονίζεται με τον ευρωπαϊκό που είναι πάνω από το Σύνταγμα κάθε χώρας μέλους .
θεώρησαν προσβλητικό το βίντεο, αλλά όταν ένας φίλος πήγε το λάπτοπ του για να του βάλουν ssd και αντί για "θήκη" που θα τον σταθεροποιούσε για να μην κουνιέται του έβαλαν ΜΙΑ ΓΑΜΗΜΕΝΗ Α4 διπλωμένη ώστε να σφηνώσει και τον χρέωσαν και 50 ευρώ μετά έκαναν τις πάπιες..μετά τους πείραξε το βίντεο, όχι ότι ΕΙΝΑΙ ΓΙΑ ΗΛΙΘΙΟΥΣ
Στηρίξτε τα μικρά skroutzo μαγαζα. Και αφήστε τα μεγάλα να τα δυσφημούν οι υπάλληλοι που θα απολύσουν μόλις πέσουν οι πωλήσεις τους. Πολύ τους είναι που ασχολούμαστε ακόμα και για πλάκα όταν όλα τα προϊόντα τους τα βρίσκεις είτε στο Best price είτε άλλου 10% έως 20% φτηνότερα. 3 ασύρματα mouse και τα 3 στα σκουπίδια έχουν πάει. 1 από τις 3 βάσεις δουλεύει ακομα και χρειάστηκε να αγοράσω καινούριο καλώδιο USB γιατί το προηγούμενο δεν άντεξε. Facts για ηλίθιους σαν εμένα.
Τα dislike είναι από τους εργαζόμενους...
Το σύνταγμα της ελλάδος δεν ειναι καλό πρότυπο για την ελευθερία του λόγου. Για την ακρίβεια το μόνο πράγμα για το οποίο ειναι πρότυπο ειναι το πως μοιάζει ενα σύνταγμα οταν πρέπει πλέον να πεταχτεί και να ξαναγραφτεί απο την αρχή απο σοβαρούς ανθρώπους.
@Δημήτρης Μπαλφούσιας ο λόγος ύπαρξης του συντάγματος ειναι να θέτει όρια στον νομοθέτη και στην εκτελεστική εξουσία. Αντί αυτού, το ελληνικό σύνταγμα πετάει το μπαλάκι στον οποιονδήποτε νόμο ισχύει εκείνη τη στιγμή, κάνοντάς το επι της ουσίας άχρηστο. Το σύνταγμά μας ειναι φλύαρο (η ελευθεροτυπία και η ελευθερία του λόγου στο σύνταγμα της ελλάδος χρειάζεται 570 λέξεις για να περιγραφεί ενώ στο αντίστοιχο της Αμερικής χρειάζεται μόλις 45) και μαζί με το γεγονός οτι δεν υπάρχει συνταγματικό δικαστήριο το κάνει, ούτε λίγο ούτε πολύ, μη σχετικό για την θεσμική εξουσία. Σαν να μην έφτανε αυτό, οι συντάκτες αποφάσισαν να βάλουν και τους πιο αυστηρούς όρους αναθεώρησης του συντάγματος στην Ευρώπη κάνοντας το σχεδόν αδύνατο να αναθεωρηθεί. Το σύνταγμα της Γερμανίας έχει αναθεωρηθεί 60 φορές (απο το 48) ενώ της Ελλάδος μόλις 3 (απο το 75). Δεν εχω λίστα με τις χώρες που έχουν καλύτερο σύνταγμα, αν και θα μου ήταν πολύ εύκολο να πω των ΗΠΑ και να το αφήσω εκεί, αλλά τα χαρακτηρηστικά του ελληνικού συντάγματος δίχνουν οτι, στην καλύτερη περίπτωση, οι συντάκτες δεν γνώριζαν τι χαρακτηρηστικά πρέπει να έχει ενα σύνταγμα. Και για να μην παρεξηγηθώ - τα παραπάνω προφανώς ειναι η γνώμη μου.
@Tsipis K Ποιά χώρα θεωρείς ότι έχει καλύτερο Σύνταγμα; 🤔
@Δημήτρης Μπαλφούσιας το σχόλιο δεν ειχε σκοπό την κριτική στο βίντεο. Ακριβέστατα ειναι αυτά που λέτε. Σκοπός ήταν η κριτική στο σύνταγμα και τους συντάκτες του.
Το βίντεο δεν είχε σα στόχο να δείξει πως είναι ιδανικά η ελευθερία του λόγου, αλλά τι περίπου ισχύει νομικά στην Ελλάδα συγκεκριμένα. Τώρα αν είναι πρότυπο το σύνταγμα μας, δε ξέρω, αλλά είμαι σίγουρος πως ότι αναφέρεται στο βίντεο ισχύει χοντρικά παντού.
Άψογος! Μια επιπλέον σειρά με μπλουζάκια σχεδιασμένα στο πλαίσιο της ευφυής δημιουργικοτητας των συντελεστών του pcsteps θα έκανε καλές πωλήσεις!
Έχεις δίκιο άγγελε αλλά δυστυχώς οποίος δέν έχει αίσθηση του χιούμορ δέν έχει ούτε ελευθερία του λόγου, και στο κάτω κάτω σάν τεχνικός έχω δει τα χειρότερα προβλήματα από την συγκεκριμένη εταιρεία. Πιο κινέζικα πεθαίνεις. Συνέχισε να τα λές όπως πρέπει, μαζί σού είμαι.
Μπράβο Κυρίτση, καλά έκανες και ανέβασες αυτό το βίντεο. Εγώ προσωπικά ποτέ δεν πίστεψα τις ψευδείς κατηγορίες της επιχείρησης προς το κανάλι σας ότι και καλά το κάνετε για εκδίκηση. Αυτό δεν βγάζει νόημα καθώς: 1ον δεν ήταν το πρώτο τέτοιο βίντεο στο κανάλι αυτό με τα Laptop TurboX αλλά υπάρχουν και βίντεο με άλλες πιο μεγάλες εταιρείες τις οποίες σατιρίζετε κάποια προϊόντα, υπηρεσίες κλπ., 2ον μίλησες με επιχειρήματα στο βίντεο σου για το πώς ακριβώς τα laptop είναι κακοφτιαγμένα και 3ον ο τρόπος με τον οποίο αντέδρασε η εταιρεία και να είχε δίκιο το έχασε. Θα έπρεπε και εκείνη να εξηγήσει με επιχειρήματα απ' τους τεχνικούς της κυρίως πως αυτά που έλεγες στο βίντεο ήταν ψευδή. Όμως προτίμησε να "χτυπήσει κάτω απ' τη μέση" τόσο εσένα που έκανες το βίντεο όσο και τους υπόλοιπους που συμφωνήσαμε αλλά και αναφέραμε στα σχόλια και τις δικές μας κακές εμπειρίες απ' την εταιρεία όσον αφορά γενικότερα τα προϊόντα της!
THIS IS WAAAAR hahahaha, Ταπες απο Αντετοκουνμπο λεμε ρε!
Φίλε Κυρίτση είσαι ωραίος και σε στηρίζω επειδή δεν πιστεύω ότι ήθελες να εκδικηθείς. Όμως επειδή πρόλαβα και είδα το βίντεο ,μου έκανε εντύπωση (χωρίς να γνωρίζω τη κατάσταση με την εταιρεία) ότι χρησιμοποίησες αρκετές φορές τη λέξη "πλαίσιο" - είτε γραπτά είτε προφορικά. Όπως και να έχει, θέλω να πω και επίτηδες να έγινε (έτσι περίτεχνα) η αναφορά, εγώ προσωπικά στηρίζω απόλυτα την πρόθεση σου, επειδή όπως φαίνεται κάποιοι ενοχλήθηκαν. Οπότε υπήρχε ψωμάκι στην υπόθεση. Και το μόνο που μου λέει αυτό είναι: "Καπιταλιστική δολιότητα" στο βωμό των τυροκομικών - όλα για το κασέρι. Όμως τέτοιες εταιρείες - δε θα πω που κοροϊδεύουν - σίγουρα όμως, που κρύβουν την αλήθεια, είναι μαθηματικά βέβαιο ότι θα έχουν το χρόνο ζωής που τους αναλογεί. Βλέπε κριτικές (πχ στο Skroutz) από "μεγάλες και γνωστές" εταιρείες της Ελλάδας - και όχι μόνο τεχνολογίας - χάλι μαύρο. Αυτά, συγγνώμη για το μεγάλο σχόλιο, σ΄ αγαπώ και είμαι μαζί σου, συνέχισε έτσι! Η εποχή που κέρδιζαν χρήματα με ψέματα έχει τελειώσει - σε όλους τους κλάδους απ' ότι φαίνεται!✊
Δε νομίζω ότι έχω πάρει ποτέ οποιοδήποτε προϊόν Turbo-X και να μου βγήκε καλό. Το Πλαίσιο είναι μια πολύ καλή επιχείρηση, που πουλάει προϊόντα άλλων σε καλές τιμές και παρέχει καλές υπηρεσίες υποστήριξης (μεσολάβησης), αλλά η προσωπική μου εμπειρία με δικά του προιόντα Turbo-X (desktop, laptop και UPS) είναι ότι είναι "σκουπίδια". Ειδικά τα UPS είναι και επικίνδυνα.
Στη Ναστάζια ελπίζοντας να δει αυτό το μνμ δεν περιμέναμε το Κυρίτση να μας πεί οτι είσαστε ένα ρδελομπού. Λίγο να ξέρεις τα βασικά απο pc building ξέρεις οτι εταιρείες σαν τη δική σας ειναι ο απόπατος. Τα χάπατα που πάνε κ ψωνίζουν ακόμα απο σας κ κάτι παρόμοιες εταιρείες λόγω διαφημίσεων είναι το ζήτημα να ξυπνήσουν.
Αναρωτιέμαι τις επιπτώσεις αν έβλεπαν αυτό το βίντεο οι θεατές της εκπομπής του Τσουκαλά :D
ΑΝΤΕ ΓΕΙΑ, ΡΕ!
Μέχρι τώρα γνωρίζαμε το Πλαι-sio ως εταιρία με χαμηλής ποιότητας προιόντα και χάλια εργασιακές συνθήκες. Τώρα βλέπουμε και τον κομπλεξισμό τους γύρω από την δήθεν εικόνα τους. Ποτέ ξανά, ούτε Ευρώ.
Αλληλεγγύη και στήριξη στον Κυριτση και το pc steps.gr ! Πιθανώς πρακτικές όπως αυτή να σημαίνουν την αρχή του τέλους της ελευθεριας του Ιντερνετ και των αποψεων σε αυτο.
Δηλαδή τώρα υπάρχει το Απαγορευμένο με τον Κυρίτση;
Ναι αυτά ισχύουν στην Ελλάδα. Όμως δεν είναι παντού τα ιδιά (αναφέρομαι πάντα σε δημοκρατικές χώρες). Στης ΗΠΑ, Γαλλία, ΗΒ, σχεδόν σε όλο το δυτικό κόσμο βασικά, δεν υπάρχει προσβολή στην τιμή (εξύβριση κτλ). Ισχύουν τα περι δυσφήμισης και συκοφαντικής δυσφήμισης και πολύ καλος κάνουν. en.wikipedia.org/wiki/Insult_(legal) Το οποίο είναι και πιο σωστό. Η ένια του "προσβολή στην τιμή" είναι τόσο ασαφής και γενική που υπονομεύει την ελευθερία του λόγου. Δυσφήμιση και συκοφαντικής δυσφήμιση αντιθέτως είναι μετρήσιμα και συγκεκριμένα. Το οτι η ελληνική νομοθεσία είναι από τις αυστηρότερες οσο αναφορά την προσβολή στην τιμή δεν είναι δήγμα για το τι επιτρέπετε να πεις στο διαδίκτιο. Αντίθετος δηλώνει για άλλη μια φορά ποσο πίσω είμαστε και πόσο λιγότερο δημοκρατία εχουμε.
Πολύ ενδιαφέρον και ενημερωτικό βίντεο. Μια ενδιαφέρουσα περίπτωση ήταν ένας δικηγόρος το 2018 που αναρτούσε καυστικά σχόλια για εύσωμες γυναίκες μέχρι που μια παρουσιάστρια την πάτησε και προέτρεψε το κοινό να μην εμπιστευτεί το γραφείο του. Της έκανε αγωγή για 170.000, τον έδειξαν σε όλα τα κανάλια (δωρεάν διαφήμιση) και κοινώς τους γλεντισε γιατί γνώριζε καλά το νόμο και έπαιξε πονηρά!
ζούμε στην εποχή που πρέπει να τρέχεις vpn, virtual box, tor, καινούργια accounts χωρίς να έχεις κάνει ποτέ σύνδεση, για να ρήξεις ένα γαμοσταυριδι 😂
Καλα ε. θυμηθηκαμε την φωνη σου σαν γυναικα. χαχαχαχαχαχαχαχααχχαχαχα. πάντως τοσο κομπλεξ ομονο ελληνας βλακας ceo. Καραγκιωζηδικες κι αχρηστες εταιρείες. Το έχει αναφέρει κι ο κυρίτσης και θα το πω κι εγώ από ξαδερφο που δούλεψε για 2 μήνες και τον διώξανε γιατί δεν έπιασε λέει κάτι αριθμούς. Όταν τον ρώτησα γιατί ενώ είναι καλός γνώστης ξέρετε τι μου απάντησε αγαπητοί φίλοι και φίλτατε Άγγελε? "Δεν μπορώ να δουλεύω τους πελάτες. κάτι η αξίζει ή όχι. Δεν πουλάω φύκια για μεταξωτές κορδέλες. Δεν θα πουλήσω ένα σάπιο η πληκτρολόγιο τουβλοηλίθιοΧ αντί του logitech ακόμα και με μισή τιμή πιο κάτωγιατί με διπλά λεφτά το logitech ήταν 50 φορές καλύτερο." Το πληκτρολόγιο το είπε για παράδειγμα δεν είχε πραγματικό τέτοιο γεγονός κατα νου. Αλλά μου είπε για συναδέλφους που τους μιλάς για πράγματα που θες να πάρεις κι όταν έρχεται η ώρα για κάποιο κωλοτουρμπο είναι με μισή καρδιά το βλέμα τους που λένε "Ε, οχι ναι καλά έχδουν βγει κι αυτά." Σε στυλ δεν μπορώ να σου πω πόσο για πέταμα είναι. Κατά τα άλλα κι αυτή η ............. του ceo έσπευσε να υπρασπιστεί τι? ουτε καν είδε τον ίδιο ceo σε ολα συο τα video κι ότι δεν τον ταυτοποιεί. Κατα τα άλλα αγαπάμε πολύ την πλαίσιο βέβαια να είναι σίγουρη για όλη την ελληνική αγορά.Χαχαχαχα τι ακούω νινέτα και δε σωριάζομαι.Που από πλαίσιο έχω πάρει μόνο ότι έχει βγάλει σε προσφορές απο ΟΝΟΜΑΤΑ. samsung,logitech mouse -speakers, Asus monitor. ΠΟΤΕ δική τους βλακεία. Αν εππιμένεις να κάνεις εκπτώσεις και στον τελευταίο πυκνωτή και σε κάθε αντίσταση για φθηνή τιμή τότε οκ. Πάρε μονο turbox παντού. Ακόμα και σε ντουλάπια. Φίλε ότι πληρώνεις παίρνεις. Δεν με ενοχλεί που μας παιρνάνε για ηλίθιους όσο δεν είμαστε. Αλλά μην ακούω τις βλακείες της κάθε τυχάρπαστης τύπισσας από ένα γραφείο που δεν ξέρει τι της γίνεται? της είπανε στείλε mail και κράξε και το έκανε. Δεν λεξγξε δεν είδε τίποτε παραπάνω ούτε καν για να προστατέψει τον εαυτό της και τον ,κατα τα λόγια της τόσο καλό ceo, από κομπλεξικά και εξευτελιστικά σχόλια. Μέχρι εκεί της έκοψε, μέχρι το concept: Μου λένε να κάνω = Κάνω - Σκέφτομαι.
Αναβαθμισα 2 φορές το pc μου όσο ήμουνα Ελλάδα. Πολύ ικανοποιημένος από την εξυπηρέτηση. Το προσωπικό ήτανε ειλικρινείς μαζί μου. Αλλα η συμπεριφορά του marketing και pr είναι για τα σκουπίδια. Είχα σκοπό να αγοράσω μερικά πράγματα για συγγενείς, αλλα άλλαξα γνώμη, μόνο και μόνο για το τρόπο που σε αντιμετώπισαν. Όλοι ξέραμε ότι οι TX τους ήτανε μάπα, ήτανε κοινό μυστικό, δεν έκανες καμια δυσφήμιση. Αλλα να κλαιγοντε πίσω από δικηγόρους αυτό παραπαει.
Συγγνώμη ρε παιδιά δεν κατάλαβα. 1)Ο κυριτσης πως έμαθε ότι ήθελε η Νασταζια(?) να γίνουν πολλαπλά σχόλια που λένε πως όλο αυτό έγινε από εκδίκηση? 2)Που δημοσίευσε ο κυριτσης τα email που λέει?
Turbo-X Turbo-X Turbo-X Turbo-X
Τουρμπο-ιξ Τουρμπο-ιξ Τουρμπο-ιξ Τουρμπο-ιξ
Ήταν ξεκάθαρη απόπειρα να καταστρέψετε το πλαίσιο😝
Η αλήθεια είναι πως δεν το πρόλαβα το βίντεο που αναγκαστηκα κατεβάσατε, αλλά να μαντέψω, μηπως η ελληνική εταιρία που αναφέρεσαι κάνει ομοιοκαταληξία με τη φράση "Τούρκο Σεξ"
Κάντε κανάλι στο LBRY και κανεις δεν θα σου κατεβαζει τιποτα
Από τα καλύτερα video που έχω δει
Κυρίτση, τα λες καλύτερα από νομικό! Επειδή παρακολούθησα το θέμα, πιστεύω ότι και σε δίκη να πήγαινε δεν υπήρχε περίπτωση να βγει απόφαση υπέρ τους. Το "κατεβάστε το βίντεο" δεν αρκεί για να καταλάβει κάποιος τη θέση του Πλαισίου, ως προς την παραβίαση των δικαιωμάτων τους, που θα δικαιολογούσε αντίστοιχο περιορισμό της ελευθερίας του λόγου σας. Κι επειδή το ρώτησες, το να συνδέουν εντελώς αυθαίρετα μία πρόταση συνεργασίας που δεν ευδοκίμησε με ένα χιουμοριστικό βίντεο κριτικής σε προϊόντα τους, το βλέπω ως τεμπελιά στο να κάτσουν και να αιτιολογήσουν σημείο προς σημείο - όπως έκανες άλλωστε κι εσύ - τα σημεία που τους ενόχλησαν και να αναφέρουν συγκεκριμένα γιατί με βάση το νόμο συνιστούν παραβίαση του νόμου. Όλα τα άλλα είναι να 'χαμε να λέγαμε και να 'χαμε να πούμε. Α, και καλό είναι την επόμενη φορά να αναθέτουν μια τέτοια αλληλογραφία σε νομικό τμήμα (αν έχουν), για να μην τους κάνει ρεζίλι μια υπάλληλος, που γράφει με emojis σε επαγγελματική αλληλογραφία. Thumb up 👍 από μια νομικάρια.
Εγώ θέλω να μάθω αν η νασταζια και κάθε νασταζια αγοράζει turbo-x προϊόντα και αν αυτά όντως λειτουργούν παραπάνω από ένα μήνα
Μια παρένθεση για τα fake news. Εάν καταλαθος ανεβάσει κάποιος σύνδεσμο που περιέχει fake news χωρίς όμως να γνωρίζει ότι πράγματι πρόκειται για fake news, τότε κανονικά δεν θα έπρεπε να υπάρξει και κάποια δική προς το σαιτ που το ανέβασε ως υποτιθεμενο αληθές άρθρο; Ο μέσος άνθρωπος στις περισσότερες περιπτώσεις δεν θα μπορεί να ξεχωρίζει εάν πρόκειται για αληθές η ψευδης είδηση, ιδιαίτερα αν το περιεχόμενο είναι επιστημονικης φύσεως (ταχαμ) η άλλα τέτοιου είδους περιεχόμενα που μπορεί να χρειάζεται κάποιο είδος ενασχολησης ενός ατόμου για να έχει μια ουσιώδη αίσθηση του τίνος πρόκειται. Γενικώς δεν καταλαβαίνω πως δεν διωκονται τα σαιτ σε τέτοιου είδος περιπτώσεων. Συμβάλλουν συνεχώς στην σύγχυση του κόσμου και θα έπρεπε να κατεβάζουν τέτοιες σελίδες η άρθρα. Η έστω να υπάρχει κάποια συνέπεια για αυτό. Με εκνευρίζει που φταίει ο χρήστης και όχι ο παροχος της ψευδης είδησης. Γιατί όπως είπα πολλοί δεν γνωρίζουν ενώ αυτός που την ανέβασε μάλλον γνωρίζει πόσο στέκει το άρθρο - ο ισχυρισμος -η είδηση του.
Το αξιοσημείωτο είναι ότι 2-3 μέρες μετά την πρώτη φορά που είδα το πρώτο βίντεο, το τροφοδοτικό του υπολογιστή μου μάρκας TURBOX ψόφησε. Χάθηκαν όλα. Όλα. Και οι τσόντες. Τώρα είτε ο Κυρίτσης είναι γκαντεμόσκυλο, είτε έχει δίκιο. Μπορεί και τα δύο. Καλά να πάθω.
Χρόνια το λέω αλλά δεν καταλαβαίνει κανείς ότι ελευθερία του λόγου έχει και όρια. Μήπως να το κάνουμε επάγγελμα? Να παιχτούν καμία 100 άρια , δικαστήρια μπας και σταματήσει ο cyber bulying και όλα αυτά?... ;)
Σε ολο το βιντεο το ματι μου πηγαινε ασυναισθητα στις παντοφλες, τριγκαρε το ocd μου.
ΠΑΝΤΩΣ ΕΑΝ ΑΝΑΦΕΡΕΣΑΙ ΣΤΟ ΒΙΝΤΕΟ ΜΕ ΔΙΑΡΚΕΙΑ 10:59 ΤΟ ΕΨΑΞΑ ΜΟΛΙΣ ΤΩΡΑ ΚΑΙ ΤΟ ΚΑΤΕΒΑΣΑ ΓΙΑ ΚΑΘΕ ΕΝΔΕΧΟΜΕΝΟ.
Πραγματικά είναι να απορεί κανείς με το χειρισμό του πλαίσιου στο όλο θέμα. Πέραν ότι το επιχείρημα περι προσβολής του CEO τους ήταν άκυρο και πριν επιτεθούν δεν είδαν καν ότι όλη η σειρά "τρομερή ιδέα" έχει ακριβώς το ίδιο concept, σχολιάζουν στα βίντεο εριστικοτατα, δημοσιεύουν email και αφήνουν υπονοούμενα περί εκδίκησης λες και παίζουμε σε σαπουνόπερα. Μην υποτιμάτε την νοημοσύνη μας. Απευθύνεστε σε viewers που ασχολούνται με την τεχνολογία ή έχουν μάθει πράγματα από το κανάλι και κυρίως ζουν στην κοινωνία και ακούνε τι παίζει!! Τι θα μπορούσατε να κάνετε? Να αναφέρετε όποια ανακρίβεια υπήρχε, ώστε να διορθωθεί και σε δεύτερο χρόνο να κάνετε βίντεο με τον Κυρίτση, όπως προτείνατε εξ αρχής στο email. Έτσι, αντί να στρέψετε τον κόσμο εναντίον της εταιρείας σας, θα έδινε συγχαρητήρια που είναι τόσο ακομπλεξαριστοι και δεν έχετε κάτι να κρύψετε. Nevermind Κυρίτση και υπόλοιπη ομάδα έχετε την στήριξη μας! 🦾
Αν χρησιμοποιείς άλλες πλατφόρμες video αντί για το GRworld, όπως πχ το LBRY/Odysee τότε έχεις περισσότερη ελευθερία λόγου ;)
@PCsteps.gr σίγουρα, αλλά τι γίνεται όταν το υλικό βρίσκεται σε ένα p2p δίκτυο το οποίο το μοιράζουν άτομα από διαφορετικές χώρες; και κάτι άλλο: τι γίνεται αν ανεβάσεις το επίμαχο βίντεο μέσω TOR (οπότε δεν ξέρουν την IP σου) ;
Μια δικαστική κίνηση δεν ενδιαφέρεται για την πλατφόρμα. Δεν είναι η πλατφόρμα που επεμβαίνει, το δικαστήριο θα δικάσει αυτόν που ανέβασε ή δημοσίευσε το επίμαχο υλικό.
Πριν από κανένα 7άρι χρόνια έψαχνα για δουλειά, έκανα μία αίτηση σε μία γνωστή εταιρία λιανικής για την θέση του πωλητή, με κάλεσαν να πάω για συνέντευξη κάπου στου διαόλου την μάνα και αφού μου είπαν ότι θα πρέπει στην αρχή να δουλεύω 5 4ώρα και μερικά 2ώρα χωρίς ρεπό, ότι υπάρχει μεγαλή περίπτωση να αλλάζω καταστήματα και εννοείται να βοηθάω και στις αποθήκες με 270 ευρώ τον μήνα μεικτά... τελικά έφαγα άκυρο από τον χίπστερ που μου πήρε συνέντευξη μόλις έμαθε ότι έχω ένα ψιλοθέμα με την μέση μου, επίσης είναι το ίδιο κατάστημα που προσπαθούσε να μου πουλήσει δικό τους ελληνικό πρόιον το οποίο σε σχέση με αυτό που ήθελα να πάρω ήταν κλάσεις ανώτερο, αλλά δεν κατηγορώ τα παιδιά γιατί έμαθα από πρώην φίλο που δούλευε εκεί ότι οι πωλητές έχουν τρελούς στόχους που δύσκολα πιάνουν και αν δεν τους πιάσουν απολύονται κάπως έτσι και αυτός έφυγε από εκεί έχοντας αρχίσει τα ηρεμιστήκα γιατί κάθε φορά που ακούγε τι έπρεπε να καταφέρει πάνω στα πλαίσια της εργασίας του πάθαινε κρίσεις πανικού... ευτυχώς για αυτόν είναι πλέον σε μία καλή θέση πάνω στον τομέα που αγαπάει.
Μπράβο, 'σωραίος! Το pc steps είναι τώρα και internet steps.
Το Πλαίσιο, μέσω της εκπροσώπου του (Ναστάζιας), έγραψε δημόσια ότι το PC-Steps δημοσίευσε το βίντεο για να εκδικηθεί το πρώτο που δεν αποδέχθηκε την πρόταση συνεργασίας του δευτέρου. Τώρα, αν το PC-Steps θεωρεί ότι αυτός ο ισχυρισμός βλάπτει την υπόληψη της εταιρείας ενώπιον των πελατών της, δηλαδή αποτελεί δυσφήμιση και μάλιστα ότι το Πλαίσιο γνωρίζει ότι ο ισχυρισμός του δεν ισχύει, αν υποβάλει στο Πλαίσιο έγκληση για συκοφαντική δυσφήμιση, πόσο εύκολο είναι για το Πλαίσιο να αποδείξει τον ισχυρισμό του και δε θα βρεθεί αντιμέτωπο με ποινικές κυρώσεις και αποζημιώσεις; Ναι, κι εμένα μου πέρασε όχι μόνο αυτό που ισχυρίζεται το Πλαίσιο από το μυαλό, αλλά και ένα ακόμα χειρότερο σενάριο για το ρόλο του PC-Steps. Δεν το γράφω, όμως, γιατί ενώπιον δικαστηρίου δε θα μπορούσα ποτέ να αποδείξω τους ισχυρισμούς μου! Και δε μου περισσεύουν μήνες για τη φυλακή ή έστω κι ένα ευρώ για αποζημιώσεις!
@PCsteps.gr Εφόσον η Ναστάζια εμφανίζει απόρρητο email του PC-Steps προς το Πλαίσιο για να αποδείξει τον ισχυρισμό "της", θα πει ότι το πήρε από το Πλαίσιο, άρα ενεργεί για λογαριασμό του, στην καλύτερη ως... 60λεπτάκι τρολ και στη χειρότερη ως έμμισθος υπάλληλος του Πλαισίου! Ο μονος τρόπος που αποστασιοποιεί το Πλαίσιο από τη Ναστάζια είναι να είναι η τελευταία... χάκερ που μπήκε στα email είτε του PC-Steps, είτε του Πλαισίου. Αν και το Ξυράφι του Όκκαμ με αυτήν την παραδοχή... στομώνει, καλού-κακού ελέγξτε και την ασφάλεια του δικτύου σας!
Όχι εναντίον του Πλαισίου, εναντίον συγκεκριμένα της Ναστάζια, που η ίδια ξεκίνησε να διαδίδει αυτή την 100% αστήριχτη και ψευδή θεωρία με πολλαπλές δικές της δημοσιεύσεις στη σελίδα μας. Ναι, μπορούμε 100% να ασκήσουμε έγκληση εναντίον της, αλλά δεν είμαστε μικρόψυχοι. Δεν έχουν καμία απολύτως απόδειξη για τη θεωρία τους, οπότε στην καλύτερη περίπτωση είναι απλή δυσφήμιση, στη χειρότερη συκοφαντική δυσφήμιση.
Εχοντας ιντερνετ απο τα 14 και κανοντας εξασκηση σε υπαρκτα κι αγνωστα προσωπα, οποια καινουργια βρισια μαθαινα, ειμαι εν δυναμει φυλακοβιος. Θενκς Κυριτση. : D
Είμαι προνομιούχος καθώς πρόλαβα να δω το απαγορευμένο βίντεο ΑΛΛΑ το δεύτερο ήταν 1000 φορές καλύτερο!!!! Με τις σπόντες μέσα στο πλαίσιο της λογικής !!!!
Είναι νόμιμο να ανεβάζετε οδηγό παράκαμψης μέτρων για να δει κάποιος παράνομο περιεχόμενο δηλαδή περιεχόμενο που έχει απαγορευτεί από τους παρόχους ίντερνετ λόγω παρανομίας βάση απόφασης της ΕΔΠΠΙ?
@PCsteps.gr στην περιγραφή του βίντεο αναγράφεται συγκεκριμένα: Δες πώς να ξεμπλοκαρεις το Gamato tv, το tainies online, το piratebay και όλες τις άλλες σελίδες για ταινίες και υπότιτλους που μπλοκάρουν οι πάροχοι στην Ελλάδα. Οι πάροχοι μπλοκάρουν σελίδες μέσω των αποφάσεων της ΕΔΠΠΙ. Δεν χρειάζεται να παίζουμε με τις λέξεις
Ο οδηγός δεν αναφέρεται πουθενά στην ΕΔΠΠΙ. Και οι μέθοδοι που υπαγορεύει είναι 100% νόμιμες.
Πάντως μέχρι το τέλος της χρυσής εποχής που ''λεφτά υπήρχαν'', ήταν ευχάριστο το κλίμα στο μαγαζί τους και έχω πολλές ευχάριστες αναμνήσεις. Κρίμα που άλλαξαν πολιτική..
Είναι απλό, όταν κάποιος θίγεται από ένα σχόλιο η ένα βίντεο συνήθως νιώθει ότι αναφέρονται σε αυτόν. Ποιος να έχει το πρόβλημα άραγε;....Συνήθως έτσι κιόλας τσιμπάνε και φανερώνονται από μόνοι τους.....Να δηλαδή έτσι τώρα ξέρω από τα λεγόμενα της Ναστάζια ότι ο αφεντικός της δεν είναι χαζός.....αλλά μου κάνει εντύπωση γιατί δεν είχαν το ίδιο πρόβλημα με την συμπεριφορά του προς τον υπάλληλο του...........
Δεν είναι δυστυχώς μόνο τα περί ελευθερίας του νόμου (υπήρχαν πάντα). Στην εποχή μας λόγο πολιτικής ορθότητας αν "προσβάλεις" μια ομάδα ατόμων σου "κόβουν" τον λόγο ιδιαίτερα σε κοινωνικές πλατφόρμες.